Instagram este o comunitate care graviteaza si se dezvolta in jurul povestilor vizuale. Cu un continut usor de distribuit si de inteles, este cea mai personala dintre platformele de social media si are numeroase alternative pe care le poti folosi pentru a te promova. Instagram Stories este una dintre cele mai populare functii si a fost creat cu scopul de a indemna utilizatorii sa creeze mai mult continut.

Lucrurile se desfasoara rapid in Stories, asa ca trebuie sa fii extrem de activ pentru a-i determina pe potentialii tai clienti sa te urmareasca si sa se intoarca pentru continut nou. Poate fi un beneficiu pentru tine daca ai inceput sa pariezi pe Instagram in ultima vreme.

Daca vrei sa experimentezi Instagram Stories, aceasta functie cu termen de valabilitate de 24 de ore, in acest articol vei descoperi 8 modalitati ingenioase care iti vor resuscita contul si iti vor aduce mai multi urmaritori.

 

1: Fa un interviu de “10 intrebari pe Insta Stories”

Pentru a pune in practica aceasta idee, fa un interviu cu intrebari si raspunsuri de 10 secunde. Acest format, iti va asigura reusita, iar cei care te cunosc te vor urmari pana la final.

Sa vedem cum functioneaza:

Inainte sa incepi aceste interviuri, este recomandat sa faci niste teste, sa te asiguri ca lumina si sunetul sunt de cea mai buna calitate. Cel pe care il intervievezi, trebuie sa stie de la inceput ca are timp sa raspunda la intrebare in maxim 10 secunde.

In introducerea story-urilor care urmeaza sa fie publicate, fa cunostinta cu cel care urmeaza sa sustina interviul. Apoi, pentru fiecare intrebare, pe materialul video ai posibilitatea sa aplici un text. Astfel, pentru fiecare raspuns video, aplica textul, adica intrebarea pe care ai adresat-o. Adauga stickere care se potrivesc raspunsurilor, pentru a crea un continut prietenos si amuzant.

La finalul interviului nu uita sa ii multumesti colaboratorului si sa impartasesti cu urmaritorii tai username-ul persoanei respective.

Interviul prin Instagram Stories poate fi o modalitate excelenta de a promova un video mai lung de pe contul de YouTube. Poti folosi un call to action: “Daca vrei sa aflii mai multe, acceseaza contul nostru de YouTube”.

 

2. Aranjeaza un Takeover cu o persoana influenta din domeniu

Takeover se refera la faptul ca o persoana din afara business-ului tau va prelua contul de Instagram, si pe o perioada limitata de timp, va posta pe contul tau. Acest lucru te poate ajuta sa atragi noi urmaritori.

Preluarea contului ar trebui sa aiba un scop. Poate fi vorba despre o lansare a unui produs, o promotie, promovarea unui eveniment sau o colaborare. Acest takeover poate avea o durata de 24 de ore, atata timp cat se desfasoara respectiva campanie, sau pe durata evenimentului respectiv.

Pentru succesul unui takeover trebuie sa alegi bine persoana cu care urmeaza sa colaborezi. Aceasta persoana ar trebui sa aiba un cont de Instagram activ, cu un numar mare de urmaritori, si este esential sa aiba un interes sau o legatura cu domeniul in care activiezi, pentru a te bucura de o expunere crescuta. De asemenea, trebuie sa te asiguri ca persoana respectiva va anunta cu o zi inainte faptul ca urmeaza sa preia contul tau de Instagram. In plus, pentru a atrage si mai mult atentia, gazda contului tau ar trebui sa nu posteze pe contul propriu. In acest fel ii vei determina pe followerii ei sa te urmareasca si pe tine.

 

3: Personalizeaza/Umanizeaza Continutul  

Una din cele mai mari oportunitati pe care ti le ofera social media este continutul personalizat. Poti impartasi cu urmaritorii tai ceea ce se intampla dincolo de produsele si serviciile tale. Continutul pe care decizi ca trebuie impartasit prin Instagram Stories trebuie sa fie exclusiv pentru acest canal.

Pentru a da valoare acestui tip de continut, poti crea o serie. Inainte de a incepe acest lucru poti pregati cateva materiale de teasing pe mai multe retele de socializare, ca in final sa ii aduci in acelasi loc. Poti prezenta fiecare membru al echipei, sa vorbiti despre ceea ce face fiecare, sa prezinti modul in care echipa ta stabileste o strategie, sau poti arata cum este fabricat un produs. In acest fel vei crea o continuitate, vei crea o poveste, iar cei care sunt interesati de tine, te vor descoperi prin acest continut.

 

4: Fa o dezvaluire

Unboxing-ul este un tip de continut pe care cei mai multi dintre bloggeri si influenceri il folosesc cand sunt rugati sa incerce produse noi. Pe Instagram Stories puteti posta un filmulet cu un cadou pe care l-ati primit, sa dezvaluiti coperta unei carti, sa dezvalui un nou produs ce urmeaza sa fie lansat pe piata, etc. Sa impartasesti cu urmaritorii tai un astfel de continut inseamna sa le oferi mici detalii despre tine si afacerea ta.

 

5: Ofera Sfaturi

O modalitate excelenta de a te pozitia ca o autoritate in domeniul in care activezi este sa distribui sfaturi gratuite. Iata cum poti face acest lucru. Le spui urmaritorilor tai ca urmeaza sa creezi o serie de postari care vor contine sfaturi. Dupa ce au urmarit aceste story-uri ii poti trimite pe blog pentru a apropfunda aceste informatii si cunostinte pe care le transmiti. Oferind in mod constant acest tip de informatie, iti vei tine urmaritorii aproape, le vei transmite incredere si se vor intoarce mereu.

 

6: Fa Live-uri

Unul din caracteristicile live-urilor de pe Instagarm este dat de faptul ca acestea nu sunt gazduite pe platforma si sunt sterse dupa ce s-au incheiat. In plus, iti ofera flexibilitate, si poti fi live mai bine de o ora. Acest lucru iti da posibilitatea sa interactionezi si sa oferi explicatii complexe si complete urmaritorilor tai.

Instagram Live este o modalitate eficienta de a anunta si promova diferite evenimente, sau poate fi conceput ca un teaser pentru lansarea unui  nou produs/serviciu. In acest fel, urmaritorii tai pot obtine o prima privire asupra produsului care urmeaza sa fie lasat, iar tu sa obtii feedback care te-ar putea ajuta pe parcurs.

Indiferent de obiectivul si tema pe care o aborderzi in Live, o modalitate eficienta este sa il promovezi si pe celelalte retele de socializare. In acest fel poti fi sigur ca fanii tai iti vor urmari live-ul.

 

7:  Organizeaza un Q&A

Caracteristica de chat din Instagram Stories le permite urmaritorilor tai sa iti trimita mesaje. Poti utiliza aceasta functie pentru a stabili o sesiune saptamanala de Q&A. Incearca sa pastrezi aceeasi zi a saptamni si ora, astfel incat followerii tau sa stie cand sa te urmareasca.  

Inainte de a incerca sa promovezi un astfel de continut asigura-te ca setarile sunt implementate corect si toata lumea va putea sa te contacteze.

Examineaza intrebarile si pregateste raspusurile inainte. Nu uita sa ii mentionezi pe cei care ti-au pus intrebarile respective.

Prin aceasta modalitate vei crea interactiune cu pagina ta si vei oferi feedback valoros referitor la nelamuririle si curiozitatile publicului tau.

 

8: Promoveaza-ti continutul de pe alte platforme

Promovarea pe mai multe platforme a reprezentat intotdeauna o tactica eficienta de marketing in social media. Cu toate acestea, promovarea continutului din alte retele de socializare pe Instagram si invers, trebuie facuta cu mare atentie.

Daca doresti sa promovezi afacerea, produsul sau continutul pe mai multe canale, fi atent la indemnul la actiune. Impartaseste fotografii, videoclipuri sau text. In acest fel, cei care te urmaresc pe Instagram pot afla de ultimul tau articol de pe blog, sau de noua colectie pe care tocmai ai lansat-o pe site.

 

Sa gasesti acel lucru interesant de spus pe Instagram poate fi o provocare. Folosind aceste idei, poti duce continutul la un alt nivel si sa le dezvolti pe fiecare in parte. Nu uita, Instagram Stories este o aplicatie sociala, efemera si iti ofera posibilitatea de a te exprima cu totul diferit de modul in care te promovezi pe celelalte retele de socializare. Elementul distincitv este dat de faptul ca acest continut dispare in 24 de ore.

Construirea unei prezente in Social Media este un element esential in ceea ce priveste promovarea afacerii tale. Noi te putem ajuta sa iti creezi o prezenta solida, sa construiesti relatii si sa iti cresti vanzarile, printr-o strategie personalizata si clara.

 

Contacteaza-ne sa discutam despre Social Media si cum te poate ajuta!

 

Articole recomandate

Promovare pe Instagram – 6 sfaturi pentru creșterea audienței

Instagram e rețeaua de socializare la modă. Platforma cumpărată de Facebook în urmă cu 6 ani a crescut atât de mult încât brandurile au considerat că e timpul să își mute locul de joacă în curtea plină cu utilizatori creativi (între timp, numărul acestora a trecut de 1 bilion). Întrebarea vine de la sine: cu […]

Citeste articolul

Continutul video – un must have in strategia pentru mediul online

News Feed-ul e plin de informatii, si ar fi pacat sa nu dai scroll. Nu-i asa ca de fiecare data cand ai telefonul in mana te gandesti la ce ar mai putea fi nou? Cu totii am trecut prin asta. Ne-am logat pe conturile de socializare pentru a fi la curent cu noile postari si […]

Citeste articolul

6 Reguli de baza pentru o pagina de Facebook optimizata corect

Ai hotarat ca este timpul sa fii prezent pe Facebook, si ai creat o pagina pentru afacerea ta. Asta este minunat, insa inainte de a incepe orice activitate, trebuie sa o optimizezi. Pentru a-ti contura o prezenta in Social Media respecta mai intai urmatoarele reguli.   Regula Numarul 1: Numele Cand vine vorba de gasirea […]

Citeste articolul

Comunica cu fanii tai si creste rata de engagement in Social Media

Clientii care se implica si interactioneaza cu tine in Social Media au o valoare unica, iar acest lucru iti ofera posibilitatea sa creezi o legatura semnificativa cu ei. Studiile ne arata ca cei care interactioneaza cu brandul in social media, cumpara cu 90% mai frecvent si cheltuiesc mai mult, comparativ cu cei care trec peste […]

Citeste articolul

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi afisata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii