Clientii care se implica si interactioneaza cu tine in Social Media au o valoare unica, iar acest lucru iti ofera posibilitatea sa creezi o legatura semnificativa cu ei. Studiile ne arata ca cei care interactioneaza cu brandul in social media, cumpara cu 90% mai frecvent si cheltuiesc mai mult, comparativ cu cei care trec peste postarile tale fara sa le acorde atentie. Suna bine, nu-i asa?

Atunci hai sa descoperim care sunt cele mai eficiente tactici pentru a ne asigura ca urmaritorii din social media interactioneaza cu tine.

1. Fiecare retea de socializare este unica, construieste inteligent strategia

Cand spunem interactiune ne putem referi la ceva diferit pentru fiecare retea de socializare in parte. Poate insemna Like pe Facebook, comentarii sau share; pe Twitter ne vom referi la mentiuni, comentarii, retweet sau hastag,iar cand aducem in discutie Google + vom vorbi despre +1. Inimioarele sunt specifice pentru Instagram, dar vom intalni si optiunea de mentiune sau hashtag.
De fiecare data cand vrei sa masori rata de engagement, nu uita ca pentru fiecare retea de socializare in parte va trebui sa analizezi ceva diferit.

2. Incearca sa incepi o conversatie

Fie ca vorbim de interactiune in viata reala, sau in mediul online, fiecare relatie are nevoie de cineva care sa initializeze conversatia pentru a face ca lucrurile sa mearga. Gandestete la clientii tai, ce isi doresc, ce ii motiveaza si ce ar dori sa auda de la tine. Acesta este primul pas in ceea ce priveste lansarea unei campanii care are ca obiectiv crearea si construirea unei relatii cu clientii.

3. Organizeaza un Q&A

Daca lansezi un produs nou, sau vorbim despre rebranding, o sesiune de O&A este o modalitate excelenta de a le permite clientilor sa intrebe despre produs sau sa obtii feedback in timp ce tu le explici ce poate face.

4. Indeamna-i sa actioneze

Pentru a creste rata engagementului pe paginile retelelor de socializare, le poti cere fanilor tai sa interactioneze cu tine. De exemplu, daca ti-au folosit produsul ii poti ruga sa iti spuna ce le-a placut, sau ai putea sa le ceri sa isi eticheteze prietenii care ar avea nevoie de produsul respectiv. Totusi, cel mai important lucru este sa nu suprautilizezi aceasta tehnica.

5. Promoveaza continutul celor care iti iubesc brandul/folosesc produsele

O alta modalitate de a arata ca esti dispus sa menti o conversatie cu fanii tai este sa publici continutul generat de acestia. De exemplu, daca esti prezent pe Instagram le poti cere fanilor tai sa folosesca @mention sau un hastag atunci cand iti folosesc produsele. Publicarea continutului generat de utilizatori este o modalitate excelenta de a demonstra urmaritorilor tai ca esti implicat in comunicarea cu ei.

6. Nu uita de conturile tale

Nu este nimic mai trist decat o pagina a unei companii care nu are activitate, de luni de zile, fara continut si fara interactiunea fanilor.

Vrei ca fanii tai sa interactioneze cu brandul tau in social media? Contacteaza-ne!

Articole recomandate

Promovare pe Instagram – 6 sfaturi pentru creșterea audienței

Instagram e rețeaua de socializare la modă. Platforma cumpărată de Facebook în urmă cu 6 ani a crescut atât de mult încât brandurile au considerat că e timpul să își mute locul de joacă în curtea plină cu utilizatori creativi (între timp, numărul acestora a trecut de 1 bilion). Întrebarea vine de la sine: cu […]

Citeste articolul

Continutul video – un must have in strategia pentru mediul online

News Feed-ul e plin de informatii, si ar fi pacat sa nu dai scroll. Nu-i asa ca de fiecare data cand ai telefonul in mana te gandesti la ce ar mai putea fi nou? Cu totii am trecut prin asta. Ne-am logat pe conturile de socializare pentru a fi la curent cu noile postari si […]

Citeste articolul

6 Reguli de baza pentru o pagina de Facebook optimizata corect

Ai hotarat ca este timpul sa fii prezent pe Facebook, si ai creat o pagina pentru afacerea ta. Asta este minunat, insa inainte de a incepe orice activitate, trebuie sa o optimizezi. Pentru a-ti contura o prezenta in Social Media respecta mai intai urmatoarele reguli.   Regula Numarul 1: Numele Cand vine vorba de gasirea […]

Citeste articolul

Instagram Stories – spune povestea ta prin 8 modalitati ingenioase de promovare

Instagram este o comunitate care graviteaza si se dezvolta in jurul povestilor vizuale. Cu un continut usor de distribuit si de inteles, este cea mai personala dintre platformele de social media si are numeroase alternative pe care le poti folosi pentru a te promova. Instagram Stories este una dintre cele mai populare functii si a […]

Citeste articolul

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi afisata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii