Pe masura ce luna februarie se incheie, ne-am dat seama ca in aceasta perioada iubirea pluteste in aer. Prima data, Valentine`s Day a dat tonul inimioarelor si cadourilor de indragostiti, apoi Dragobetele au adaugat o nota clasica acestei lunii a iubirii. In aceasta perioada, oamenii se concentreaza pe cel mai important sentiment al tuturor, iubirea. Magazinele sunt aglomerate, pline de indragostiti in cautarea cadoului perfect care sa exprime iubirea fata de partenerii lor. Am putea spune ca in luna februarie, iubirea pune oamenii in miscare, si ii indreapta la actiune.

Fiind vorba de iubire si apreciere, propun sa privim relatia brand-client dintr-o alta perspectiva, si sa ii aducem in acest cadru romantic al dragostei.

 

Azi vorbim despre afacerea ta in contextul iubirii.

Putem afirma foarte usor, ca la un moment dat, fiecare dintre noi se indragosteste de cineva, asadar, clientii tai, de ce nu s-ar indragosti de tine si de produsele tale. Le indeplinesti o nevoie sau esti elementul wow de care au nevoie in viata lor? Clientii tai au inteles ca tu esti “The One”?

Ce poti face astfel incat sa iesi in evidenta si sa ii faci sa se indragosteasca de brandul tau? Cum ii poti transforma in clienti loiali care sa te aprecieze?

 

  • Creaza o legatura puternica. La fel ca intr-o relatie de lunga durata, nu este vorba doar despre scanteia de la inceputul relatiei. Ca lucrurile sa functioneze trebuie sa fiti pe aceeasi lungime de unda, si impreuna sa va indepliniti visurile si dorintele. Fa acelasi lucru si cu clientii tai! Ce asteapta de la tine? Care este lucrul de care le este frica? Care este punctul comun care va aduce impreuna? Daca reusesti sa iti intelegi clientii si sa le oferi ceea ce au nevoie, fi sigur ca le-ai atras atentia.

 

  • Impartaseste aceleasi valori. De multe ori se intampla ca o relatie spontana sa se transforme intr-o relatie serioasa, iar acest lucru se intampla deoarece ei cred in aceleasi valori, au aceleasi convingeri, sau au un stil de viata asemanator. Pentru clientii tai este exact la fel. Vor alege intotdeauna brandul care este cel mai apropiat de principiile si valorile in care ei cred.  

 

  • Adauga putina magie. Cina pe canapea, in fata televizorului, in fiecare seara, nu e cea mai buna alternativa de a impreiona, chiar daca esti intr-o relatie de ani de zile. Lucrurile trebuie sa fie in continuare noi si diferite pentru ca o relatie sa functioneze. Clientii tai prefera sa isi cheltuiasca banii alaturi de o echipa mereu inovatoare si care le starneste interesul.

 

  • Fii loial. Tine mine juramantul “la bine si la rau”. Pentru clientii tai, fa aceeasi promisiune si pastreaza-o. Nu poti garanta ca mereu va fi exact asa cum se asteapta ei, insa poti promite ca intotdeauna veti incerca sa faceti totul asa cum credeti ca este mai bine.

 

Contacteaza Cart Generation si te vom ajuta sa scri o poveste frumoasa de dragoste, intre tine si clientii tai.

Articole recomandate

Superputerea brandului

Care este superputerea brandului tau?

Personalitatea brandului tau – asul din maneca Personalitatea este avantajul tau unic. Stiai asta? Este elementul unic si special, care va face diferenta dintre tine si concurenta. Si pana la urma, care este avantajul tau? Tu! Tu esti asul din maneca cu ajutorul caruia ii vei impresiona pe viitorii tai clienti. Tu esti prima ta […]

Citeste articolul

Solutii dinamice si moderne de Customer Support

5 modalitati prin care poti oferi servicii competitive clientilor tai in e-commerce

Daca analizam piata e-commerce din zilele noastre putem observa cu usurinta ca pretul si produsul nu sunt singurele elemente care sunt importante pentru clientii tai. Sa le oferi experienta si serviciile la care se asteapta poate genera o crestere si o dezvoltare considerabila a businessului tau. Sa vii in intampinarea lor, si  sa le oferi […]

Citeste articolul

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi afisata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii