Ai hotarat ca este timpul sa fii prezent pe Facebook, si ai creat o pagina pentru afacerea ta. Asta este minunat, insa inainte de a incepe orice activitate, trebuie sa o optimizezi. Pentru a-ti contura o prezenta in Social Media respecta mai intai urmatoarele reguli.

 

Regula Numarul 1: Numele

Cand vine vorba de gasirea unui nume potrivit pentru pagina ta de Facebook este ca si cum ai alege sa iti faci un tatuaj – este permanent, deci alege-l cu intelepciune.

Sfat: Ai nevoie de un nume care sa reprezinte afacerea si sa reflecte personalitatea in acelasi timp. Intotdeauna aminteste-ti acest lucru: primul cuvant al numelui paginii tale este cel mai semnificativ aspect cu care intra in contact cei care te cauta in Social Media.

 

Regula Numarul 2: Optimizeaza URL-ul

Nu lasa la intamplare acest aspect si nu accepta un URL generat automat cand creezi pagina. Alege unul propriu, usor de retinut si unic. Cea mai buna varianta este sa potriviti numele paginii cu acest URL. Aceasta tactica va imbunatati considerabil capacitatea de cautare in Facebook.

 

Regula Numarul 3: Spune cine esti

Adevarul este ca vizitatorii tai isi vor dori sa te cunoasca si sa stie cat mai multe detalii despre afacerea ta: unde se afla, ce servicii/produse oferi, care este programul de functionare si asa mai departe. Prin urmare, este important sa furnizezi informatii detaliate si concrete cu privire la business-ul tau, in sectiunea “About” – special dedicata acestor detalii.

Sfat: alege un ton prietenos, mai ales daca esti o afacere mica. Implicarea este esentiala. Folosind un ton personal poti ajuta vizitatorii sa se identifice mai bine cu tine si afacerea ta.

 

Regula Numarul 4: Nu uita de cuvintele cheie

Optimizeaza corect textele de pe pagina, folosind cuvintele cheie specifice pentru afacerea ta. Optimizarea cu cuvintele cheie ramane cruciala, chiar daca vorbim despre Social Media si Facebook. Cu toate acestea, ai grija sa nu le folosesti excesiv. Mentioneaza-le in mod natural si in contextul potrivit.

 

Regula Numarul 5: Imaginile corecte

Asigura-te ca imaginea de profil si coperta te reprezinta cel mai bine. Acestea trebuie sa contina informatii actualizate si sa se incadreze in dimensiunile recomandate.

 

Regula Numarul 6: completeaza cu datele necesare

Design-ul actual Facebook afiseaza categoria, locatia, numarul de telefon si programul de functionare in primul ecran. Prin urmare, asigura-te ca ai completat aceste date. Clientii apreciaza mai mult paginile care ofera informatii complete si corecte.

 

Vrei si tu o pagina optimizata corect? Contacteaza-ne!

Articole recomandate

Promovare pe Instagram – 6 sfaturi pentru creșterea audienței

Instagram e rețeaua de socializare la modă. Platforma cumpărată de Facebook în urmă cu 6 ani a crescut atât de mult încât brandurile au considerat că e timpul să își mute locul de joacă în curtea plină cu utilizatori creativi (între timp, numărul acestora a trecut de 1 bilion). Întrebarea vine de la sine: cu […]

Citeste articolul

Continutul video – un must have in strategia pentru mediul online

News Feed-ul e plin de informatii, si ar fi pacat sa nu dai scroll. Nu-i asa ca de fiecare data cand ai telefonul in mana te gandesti la ce ar mai putea fi nou? Cu totii am trecut prin asta. Ne-am logat pe conturile de socializare pentru a fi la curent cu noile postari si […]

Citeste articolul

Instagram Stories – spune povestea ta prin 8 modalitati ingenioase de promovare

Instagram este o comunitate care graviteaza si se dezvolta in jurul povestilor vizuale. Cu un continut usor de distribuit si de inteles, este cea mai personala dintre platformele de social media si are numeroase alternative pe care le poti folosi pentru a te promova. Instagram Stories este una dintre cele mai populare functii si a […]

Citeste articolul

Comunica cu fanii tai si creste rata de engagement in Social Media

Clientii care se implica si interactioneaza cu tine in Social Media au o valoare unica, iar acest lucru iti ofera posibilitatea sa creezi o legatura semnificativa cu ei. Studiile ne arata ca cei care interactioneaza cu brandul in social media, cumpara cu 90% mai frecvent si cheltuiesc mai mult, comparativ cu cei care trec peste […]

Citeste articolul

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi afisata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii