Daca analizam piata e-commerce din zilele noastre putem observa cu usurinta ca pretul si produsul nu sunt singurele elemente care sunt importante pentru clientii tai. Sa le oferi experienta si serviciile la care se asteapta poate genera o crestere si o dezvoltare considerabila a businessului tau. Sa vii in intampinarea lor, si  sa le oferi un serviciu de suport pentru clienti, personal si exact atunci cand au nevoie de el, e secretul care ii ajuta pe cei care detin afaceri in e-commerce sa constuiasca relatii puternice cu clientii lor.

Social Media se dezvolta si creste din ce in ce mai mult, iar companiile din e-commerce trebuie sa inteleaga ca este esential sa construiasca relatii cu clientii lor prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare, si implicit si prin social media.

In infograficul de mai jos vei descoperi 5 modalitati simple prin care poti furniza solutii dinamice si moderne de Customer Support.

 

Cum poti face asta?

1. Urmareste ce se intampla in Social Media

 

 

Este important sa stii ce se intampla cu afacerea ta? Sigur. In general clientii au nevoie sa interactioneze cu o persoana, iar decizia de cumparare va fi influentata de un factor important pentru ei, un serviciu clienti eficient, care sa raspunda nevoilor lor.

Stiai ca

  • 78% din clientii considera ca social media este puntea de legatura intre ei si departamentul de customer service;
  • 46% din clientii online se asteapta ca brandurile de ofere posibilitatea de servicii Customer Care pe Facebook;
  • 88% din clienti sunt mai putin tentati sa cumpere de la companii care nu raspund reclamatiilor venite in social;

 

2. Ofera suport 24/7

90% din clienti cauta raspunsul la problemele lor pe site, inainte de a suna sau a trimite un e-mail. Actualizeaza-ti informatia si ofera detalii referitoare la problemele pe care le-ar putea intampina.

Cea mai buna practica e sa oferi un serviciu clienti valabil si dupa orele de program, deoarece acestia fac cumparaturi la orice ora.

 

3. Raspunde la timp

Modul in care cei de la serviciul clienti raspund si rezolva solicitarile reflecta imaginea pe care clientii tai o au asupra companiei tale.

84% din clienti au afirmat ca ar fi dispusi sa colaboreze cu o companie daca ar raspunde in mai putin de un minut.  

 

4. Urmareste interactiunea clientilor si constuieste incredere

Urmarind modul in care clientii tai interactioneaza, te ajuta sa elimini timpul pierdut atat pentru tine, dar si pentru ei. Deoarece acestia interactioneaza cu o companie pe mai multe canale, trebuie sa fii constient de calatoria lor. In acest fel vei stii cand si cum sa actionezi. Stabilind un raport cu potentialii tai clienti, pe termen lung, vei reusi sa construiesti incredere, mai ales daca stii sa o combini cu instrumentele si strategiile potrivite.

 

5. Ofera-le o experienta de top

Imbinand empatia si intelegerea fata de provocarile cu care se confrunta clientii tai, le poti oferi o experienta de top. Identifica si rezolva problemele clientilor, de orice natura, si in final, tot ce ai invatat aplica si pentru compania ta.

 

Livreaza o experienta de top cu partenerul potrivit

Sa oferi clientilor tai o experienta si servicii de top este mult mai usor decat ai crede. Cart Generation te ajuta sa iti intelegi clientii si sa vii in intampinarea nevoilor lor. Alegandu-ne pe noi ca partener, vei fi sigur ca livrezi o experienta de calitate clientilor tai.

 

Articole recomandate

Superputerea brandului

Care este superputerea brandului tau?

Personalitatea brandului tau – asul din maneca Personalitatea este avantajul tau unic. Stiai asta? Este elementul unic si special, care va face diferenta dintre tine si concurenta. Si pana la urma, care este avantajul tau? Tu! Tu esti asul din maneca cu ajutorul caruia ii vei impresiona pe viitorii tai clienti. Tu esti prima ta […]

Citeste articolul

Brandurile si clientii – prinsi in jocul dragostei

Pe masura ce luna februarie se incheie, ne-am dat seama ca in aceasta perioada iubirea pluteste in aer. Prima data, Valentine`s Day a dat tonul inimioarelor si cadourilor de indragostiti, apoi Dragobetele au adaugat o nota clasica acestei lunii a iubirii. In aceasta perioada, oamenii se concentreaza pe cel mai important sentiment al tuturor, iubirea. […]

Citeste articolul

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi afisata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii